Klantvriendelijk en heel servicegericht!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maarten van den Bosch
- Geerte
Mijn zoontjes van 3 en 5 jaar hebben beide een WOOM fiets gekregen voor hun verjaardag. Na 2 keer oefenen fietste onze oudste er al op weg. Voor de jongste is het nog even oefenen om de draaibeweging te maken, maar dat komt goed. Het is heel fijn om hem te leren fietsen op zo'n licht fietsje! Verder; Echt super leuke fietsen in vrolijke kleuren en een goede service en advies vanuit het bedrijf. Kortom, een aanrader!
Hoe zou je Stip-kinderfietsen beoordelen?
- Stefan
Een 2e hands kinderfiets Woom 3 gekocht. Goede en vriendelijke service!
- YW
Goede communicatie en meedenken toen het artikel iets vertraagd bleek.
- Patrick Folkers
Goeie service!
- Rik Driessen
Perfect