Heb voor bijna €1000 aan potten gekocht. Krijg maandag de potten binnen, zijn de platen waar je de wieltjes nog aan moet zetten, die onder de potten moeten, te groot! Als je potten hebt met een buitenmaat van 70x70 en je krijgt er planken bij geleverd die 65,5x65,5 zijn en verzonken in de pot moeten komen dan gaat dat natuurlijk nooit passen!! Ik heb dit maandag gemeld, dinsdag aangegeven dat Addez in Uden zit(producent) en dat ze met Addez kunnen regelen dat zij even 2 platen brengen naar Veghel want dat is 10 minuten! Elke dag contact opgenomen, lang verhaal kort..... er is weinig inzet getoond om in 5 dagen 2 platen te laten bezorgen. Dus zelf maar contact met Addez opgenomen en die zeggen dat ze het pas na het weekend kunnen leveren. Ik heb bomen staan voor in potten. Potten maandag in huis, bomen woensdag en vervolgens kan je er niks mee!! Slechte service van beide partijen.!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nooit meer Plesanto
- Wim St
Goede informatie en snelle correcte levering. Gezien de omvang van het gekochte blijf je wel met veel palletmateriaal zitten waar de vuurkorf weer blij van werd
Hoe zou je Plesanto.nl beoordelen?
- TPM Kouwenaar
snelle levering en top
- Conny Vermuntkuijs
Snelle service
- Jan Vink
Plesanto is een aanrader. Via hun website is het eenvoudig een aankoop te doen. De door mij bestelde polyesther plantenbakken werden keurig op tijd geleverd en de kwaliteit van de bakken is degelijk en fraai. Al met al een compliment waard👍
- Maha Mesbahi
Mooie producten, goed telefonisch bereikbaar en snelle service. De prachtige plantenpot is een zeer goede staat afgeleverd. Ik ben zeer tevreden.