Ik ben heel goed geholpen.Er moest wat verandert worden en daar is heel goed op gereageerd waardoor de bloemen die op de verkeerde maand stonden evengoed zijn bezorgd.Dank jullie wel daarvoor.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- B.J.M de Boer-Bink.
- Ria
Al een aantal jaren heel erg tevreden. De laatste bestelling voor kerst is op tijd bezorgt. Ontevreden over wat er is afgeleverd. De plateau is niet afgeleverd, maar een ronde kerststuk De kleur klopte ook al niet er was rood bestelt. Vroegtijdig mijn bestelling gedaan dus ook dat kan niet de oorzaak zijn. Het hoeft niet altijd precies, kan altijd iets anders zijn maar dit is wel echt een groot verschil Kon er altijd op vertrouwen, maar dat blijkt nu niet meer zo te zijn.
Hoe zou je Bloemetje Bezorgen beoordelen?
- Barend Houtsmuller
snelle, fijne service.
- miranda Baaij
Super snelle bezorging en dat 1 dag voor kerst
- Jeannet Weurman
Prachtige bos op tijd bezorgd!
- Alexandra
Prachtig Kerststuk gemaakt. Omdat het rode vierkant als ondergrond niet meer voorradig was, belde de bloemist of het ook een rond vierkant mocht zijn, want er waren alleen zwarte vierkanten (en dat is nogal somber). In overleg dus heel goed opgelost en mijn moeder was er helemaal weg van.