De zending was niet compleet. Mijn bestelling was duidelijk en stond goed vermeld op de nota. Ik moest nabellen op de bezorgdag om het alsnog compleet te maken voor de ontvanger. Tijdens het bellen en navraag door de medewerker hoorde ik een mannenstem antwoorden: 'Ik weet van niets', later bleek dat mijn vraag terecht was. Het is alsnog nabezorgd maar voor een eerste bestelling is dit geen goede beurt. Ik hoop op een verbetering.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Susan van der Schoor
- Sara Tanori
Zorg dat de bezorgers het boeketje niet in de lift achter laten bij twijfel over bezorg-adres. Nog steeds extreem verbaast als ik terug denk aan het incident.
Hoe zou je Bloemetje Bezorgen beoordelen?
- Sandra Kamta
Goede service en mooi boeket !
- Wilma Vinck-Meijer
heel aardige meneer bij bezorging en prachtig bouquet
- Michaela Veerman
Mooi boeket voor een redelijke prijs en netjes bezorgd bij de jarige
- Han Haukes
Denkt mee