Ik vond de Bos bloemen erg klein voor 20 euro. De Bos was ook veel minder mooi dan was afgebeeld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mandy Lindsey
- kitty wijnker
Graag de optie om een kaartje of tekst bij te voegen
Hoe zou je Bloemetje Bezorgen beoordelen?
- Roel Nijsingh
Verse bloemen die, zo het nu lijkt, wel 2 weken staan!
- Yvonne Lenderink
Prachtige bloemen en goede service.
- evelien Lindeman
Nadat mijn bloemen op het verkeerde adres waren afgeleverd , hebben wij een mooi extra boeket ontvangen ter excuses, dit waarderen wij énorm!Grote pluim voor hoe dit werd opgelost!!
- John Jansen
Correcte levering. Makkelijk te bestellen