Mijn zoon en vriendin waren erg onder de indruk van het boeket. Het was het grootste boeket dat ze ooit hadden gezien zeiden ze en van de foto's was te zien dat het heel mooi was samengesteld. Ik woon in het buitenland dus ik ben dankbaar voor jullie winkel. Makkelijk te bestellen vanuit het buitenland en redelijk geprijsd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Charlotte Hesterberg
- G. Olijhoek
Prijs/kwaliteit is goed
Hoe zou je Bloemetje Bezorgen beoordelen?
- Mirjam Bakker
Een en al vriendelijkheid
- Patrick Gelderloos
Zeer snelle levering voor een schappelijke prijs, zeer mooie boeketten die lang staan!
- Maaike Booi
Een geweldig boeket en keurig op tijd bezorgd.
- Walter Cochuyt
perfecte levering, mooie bloemen en lekker lang fris te houden