Gewoon goed. Direct geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerda Meulman
- Donata Duque
Vanuit Canada een mooie herfstbos besteld voor m'n ouders. Snelle en vriendelijke service. Het kaartje was handgeschreven, maar ook dat maakt het iets persoonlijker.
Hoe zou je Bloemetje Bezorgen beoordelen?
- Annelies Mantel
Goede service, doen wat ze zeggen!! Als de ontvanger niet thuis is doen ze moeite om nog een keer terug te gaan. Fijn dat je gebeld word als de bloemen zijn geleverd
- Krista De Vries
Alles goed
- Sabine
Snelle service, klantvriendelijk, en uitzonderlijke boeketten.
- Monique De Heer
Mooie bos!