De bloemen waren van slechte kwaliteit Een roos hing evenals de zonnebloem Het eucalyptusblad was al ingedroogd Dat voor slechts €40 Erg slecht dus Na veel heen en weer gemail en gebel waarbij foto’s werden gestuurd van afzonderlijke bloemen, hield men vol dat er een foto van het boeket moest komen Dit is teveel gevraagd aan en 94 jarige dame Uiteindelijk geld terug gekregen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hedwig Peters
- Sandra Whitta
Easy to order, high quality products, super fast and smooth delivery and a very happy mom who received them. Thank you 🙏
Hoe zou je Bloemetje Bezorgen beoordelen?
- ardev
Het bestelde bloemenboeket leek niet op het op de site getoonde en bestelde. De geadresseerde kreeg het Meiboeket i.p.v een boeket waarin ook gele bloemen zaten (Spring)
- Linda H.
Netjes geleverd en prachtig samengesteld. Meer dan tevreden!
- Bennie Bakker
Was prima geregeld werd goed op de hoogte gehouden. En boeket wat prachtig
- Ingrid van Holten
Goede en snelle service. Makjelijke site om te bestellen.