Ik ben blij dat ik jullie deze opdracht heb gegeven om de vloer te leggen. Vanaf het begin voelde het goed. De persoonlijke contacten waren zeer prettig! Jullie zijn een heel fijn bedrijf! Vanaf het egaliseren tot aan het leggen van de vloer was het heel top! Heel deskundig, zowel de jongeman die de vloer heeft geegaliseerd tot aan de vloeren legger. Hans moet ik wel een pluim geven, want hij heeft een fantastisch werk afgeleverd! Ik ben super te vreden met het eind resultaat. Ik zal zeker jullie aanraden als iemand een vloer wil laten leggen en dan met name pvc laminaat! Groeten van een tevreden klant😀
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hand Reints
- Tristan
Wij zijn ontzettend tevreden met de het eindresultaat! Voordat onze pvc-vloer geplaatst werd zijn ze twee keer langs geweest om ons de verschillende vloeren te laten zien en te helpen bij het maken van de beste keuze. Daarnaast waren ze erg flexibel qua planning, wat voor ons heel prettig was. Toen onze muur nog te nat bleek om de plinten te plaatsen, kwamen ze zonder extra kosten op een later moment terug om deze alsnog te monteren. Erg fijne communicatie en een prachtig resultaat – we raden het zeker aan!
Hoe zou je Vloer & Interieur beoordelen?
- Jet
We hebben snel een afspraak kunnen plannen om alles geheel vrijblijvend in te laten meten en een offerte te laten maken. Ze zijn niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste! Na akkoord hadden we binnen 3 weken de vloer geëgaliseerd en de PVC plakvloer er al in liggen. Gert reageert erg snel op alle vragen en berichten die je stuurt, erg goede service! Enige minpunten zijn wel dat de stoffeerder(s) niet tot last-minute pas contact met je opnemen om te vertellen hoe laat ze komen. De dagen dat ze langskomen hadden wij van Gert al ontvangen. Ook nemen ze al het afval niet mee. Het is jammer dat dit vooraf niet duidelijk was.
- Paul
Vanaf het eerste telefoontje tot realisatie is dit een top bedrijf! Ze komen gratis aan huis met alle kleuren en verschillende vloeren om alles op te meten en te bekijken wat een service waar zie je dit nog? Ook de werkwijze is heel fijn, korte lijntjes en zelfs in weekend wordt er opgenomen, de stoffeerders zijn ook netjes en werken snel zodra de trappen aan de beurt zijn weten wij ze te vinden. ontzettend bedankt heren & Damens van vloereninterieur!
- Rachid
Geweldig service zeer tevreden over de werkzaamheid een mooi straks pvc vloer Netjes afgewerkt ik zou iedereen deze bedrijf aanraden. Top
- Maureen
Zeer tevreden met het prachtige resultaat. Goede begeleiding van begin tot eind. Een mensen-mens bedrijf met zorgzaamheid en hart op de juiste plek. Altijd opzoek naar mogelijkheden. Een dikke vette 10! En zeker een aanrader mocht je een nieuwe vloer wensen.