Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Vloer & Interieur heeft 134 5 ster reviews 134
Vloer & Interieur heeft 6 4 ster reviews 6
Vloer & Interieur heeft 1 3 ster reviews 1
Vloer & Interieur heeft 0 2 ster reviews 0
Vloer & Interieur heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Tim

    Ik heb onlangs een prachtige PVC vloer laten leggen door Vloer en Interieur en ben zeer tevreden. Vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke installatie werd ik uitstekend geholpen. Hun vakmensen werkten snel en nauwkeurig, met oog voor elk detail.

  2. Johan van kerken

    Fijne mensen, denken super goed met je mee & leveren super goed werk!

  3. Hoe zou je Vloer & Interieur beoordelen?

  4. Linsey

    Een hele mooie pvc trap geleverd gekregen, er waren wat kleine akkefietjes met de leverancier maar alles is netjes en snel opgelost. Niks te klagen! Aanrader!

  5. Super vloer en service

    Wij zijn ontzettend tevreden met de service van Vloer en Interieur. Het was erg fijn dat ze aan huis kwamen voor persoonlijk advies, zodat we in alle rust de perfecte vloer konden uitkiezen. Dit heeft ons enorm geholpen! Alle medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De monteurs die de vloer hebben gelegd waren niet alleen ontzettend leuk, maar ook echte harde werkers. De kwaliteit van de vloer is uitstekend en hij is prachtig gelegd. We zijn er super blij mee en kunnen Vloer en Interieur van harte aanbevelen

  6. Wilma Van Denderen

    Prima service, Afspraken werden nagekomen. De service aan huis om de vloerdelen ter plekke te bekijken vonden wij een +punt. De vloer is prachtig gelegd!

  7. Lynn

    Scherpe prijze, had een offerte bij een andere bedrijf. Deze heb ik aan vloer & interieur gestuurd en zij maakten mij een nog scherpere prijs. Super contact en goede kwaliteit van pvc vloeren. Ben helemaal tevreden met het eindresultaat!