Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Vloer & Interieur heeft 134 5 ster reviews 134
Vloer & Interieur heeft 6 4 ster reviews 6
Vloer & Interieur heeft 1 3 ster reviews 1
Vloer & Interieur heeft 0 2 ster reviews 0
Vloer & Interieur heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. R.voets

    Geweldige vloer gekregen/gelegd door vloer en interrieur. Alles volgens afspraak geleverd en gelegd door een topper genaamd robin.het lijkt precies op de voorkant van de folder maar dan in het echt!!

  2. Roxanne

    Hele goede service en prima prijs/kwaliteit verhouding. Onze PVC vloer staat prachtig in de woonkamer en de gang. Heel fijn dat er van te voren advies wordt gegeven en alles ingemeten wordt. We hebben allerlei staaltjes kunnen zien. De offerte was snel binnen en alles daarna was ook vlot geregeld. Degene die onze vloer uiteindelijk gelegd heeft, was erg kundig en netjes. We zijn erg enthousiast en raden iedereen aan die een nieuwe vloer overweegt contact op te laten nemen met Vloer & Interieur

    Reageer
  3. Hoe zou je Vloer & Interieur beoordelen?

  4. Nicoline

    Super blij met onze nieuwe (Pearl eiken gerflor) pvc vloer van Vloer&Interieur. Alles ging erg soepel: - ze kwamen aan huis met de vloeren zodat je het effect in eigen huis kunt zien - ze waren snel beschikbaar om te leggen - erg goed en mooi gelegd Heel veel dank!!

    Reageer
  5. Jet van der Loos

    Prima service, betrouwbare medewerkers, prachtige vloer voor een goede prijs.

    Reageer
  6. Ronald en Linda de Wit

    Tot onze grote tevredenheid hebben we nu super vloer in onze huiskamer en keuken Zeer netjes gewerkt het resultaat is prachtig dus een aanrader

    Reageer
  7. Roxanne Bastings

    We zijn erg tevreden met onze mooie nieuwe Pvc-vloer! Tijdens het proces zijn we heel goed geholpen door Rik. Hij is een paar keer bij ons thuis geweest zodat we zeker wisten dat we de goede keus maakten. Erg vriendelijk in contact. Het leggen liep allemaal conform de planning en de vloer is mooi gelegd! Prijs/kwaliteit is goed. Kortom: We zijn heel tevreden.

    Reageer