Als kado aan mijn zus verzonden. Ik heb het zelf niet gezien, maar zij was er heel blij mee. Het zag er mooi en verzorgd uit en was lekker!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjo
- Sonja Vink
Een feest om een pakketje met de mooiste chocolaatjes van Coco & Sebas te krijgen, mooi verpakt en alle chocola even lekker! Absoluut een aanrader, om cadeau te geven maar ook heerlijk om gewoon voor jezelf te bestellen. Snelle bezorging!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Elke De Beyer
Hele mooie chocolades en niet te groot. Lekkere smaakjes.
- AtaS
Snelle levering.
- Natascha
Mooie chocolade. Over de smaak kan ik niets zeggen omdat ik het zelf niet heb gegeten, want: cadeautje voor anderen. De doosjes werden heel snel geleverd en ze waren goed verpakt. Top dus!
- Desirée Lilipaly
Snelle levering, goede service aan de telefoon, denkt mee en geeft goede advies. Heel prettig!