Hele mooie verpakking dit was voor ons een kerstgeschenk aan klanten en opdrachtgevers! Zij vonden dit echt een prachtige geschenk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Michel De with
- Kim Dekker
Snelle en nette levering
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Nienke Hoogeveen
Echt hele mooie en heerlijke producten! En heel stijlvol ingepakt; ik verheug me erop om straks mijn kerstcadeau aan mijn zus te geven!!😃
- Anita
Snelle service en mooie website.
- Besje
De adventkalender bevat weinig variatie dit jaar. Elk item krijg je een keer in melk, een keer in puur en een keer in wit. Tot nu toe nog geen bonbon tegen gekomen in de kalender. Een paar keer een chocolaatje,voor de rest chocolade noten, koekjes met chocolade en reepjes chocolade. Voor een dikke €60 zwaar teleurstellend
- Cathryn
Het was een cadeau,zij was heel blij