Vandaag geweest. Ik werd echt zeer vriendelijk, attent en behulpzaam geholpen! Complimenten voor deze medewerkster!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vriendelijke, attente medewerker
- Ivelina Tocheva
Chocolade was stuk aangekomen, maar omdat wij door naar de verjaardag moesten hebben we het maar zo gelaten!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Joke Rosbergen
Erg lekker 😋
- Niek
Heerlijke chocolade en ook heel mooi verpakt. Perfect voor een house warming cadeau.
- Noah van den Maagdenberg
Snelle levering, goede kwaliteit en netjes verpakt. Top.
- Mildred Lao
Alles zijn goed en snel geregeld.