Netjes op tijd afgeleverd en product was van hoge kwaliteit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Richard
- Edwin
Mooie producten tegen een goede prijs en zeer snelle levering. Ook werd ik aan de telefoon erg goed geholpen. Vriendelijk personeel.
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Johan Van Beest
750 gram bonbons en 3 doosjes bites. Duurde best lang voordat ik het kon ontvangen. Heb daarover gebeld. Zou de eerstvolgende dag afgeleverd worden volgens de dame aan de telefoon. De volgende dag kreeg ik een mail van DHL dat mijn pakket terug gestuurd zou worden naar Coco & Sebas. Ik heb Coco & Sebas nogmaals erover gebeld. En de enige mogelijkheid was om het nogmaals op te sturen .Maar zonder garantie dat ik dan snel zou krijgen. Verder geen excuus of compensatie eventueel. Ik heb de bestelling geannuleerd. Omdat er twee labels aan het pakket zaten is het terug gestuurd. Wie is de schuldig
- Maria Yordanova
Everything was absolutely fantastic. My daughter loves her chocolate! Thank you!!!!
- Hans den Hartog
Wederom perfect !
- C
Enkele stickers waren stuk waardoor het niet meer cadeau gedaan kon worden erg slecht