Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Coco & Sebas heeft 573 5 ster reviews 573
Coco & Sebas heeft 66 4 ster reviews 66
Coco & Sebas heeft 37 3 ster reviews 37
Coco & Sebas heeft 22 2 ster reviews 22
Coco & Sebas heeft 32 1 ster reviews 32

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Deventer 2026

    Goede levering. Ontvangers waren zeer verrast,waren bekend met coco&sebas. Heerlijke chocolade.

  2. Rosalinde

    Super mooi ei met een heel mooi persoonlijk lint eromheen! Supergoed verpakt aangenomen. Dank dank dank!

  3. Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?

  4. Bob De vos

    Ik was in eerste instantie enthousiast over het diverse pakket, maar eenmaal etende vind ik de kwaliteit van de chocola erg tegenvallen. De eitjes zijn te hard en gemaakt van 1 chocola. Het paashaasje is erg klein en ook gemaakt van enkel melk chocola. Er lijkt veel geld en aandacht besteed te zijn aan de doos, maar niet aan de kwaliteit van de chocola.

  5. Jeanneke

    Heel snelle en goede levering

  6. Sohaib Nouinou

    er was iets mis gegaan met de gepersonaliseerde lint, dat hebben ze netjes opgelost middels de klantenservice!

  7. Piet

    Ik ga altijd naar de winkel, heel aardig personeel, behulpzaam, meedenkend. Nu besteld voor pasen. Altijd leuke seizoens figuren.