Goede levering. Ontvangers waren zeer verrast,waren bekend met coco&sebas. Heerlijke chocolade.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Deventer 2026
- Rosalinde
Super mooi ei met een heel mooi persoonlijk lint eromheen! Supergoed verpakt aangenomen. Dank dank dank!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Bob De vos
Ik was in eerste instantie enthousiast over het diverse pakket, maar eenmaal etende vind ik de kwaliteit van de chocola erg tegenvallen. De eitjes zijn te hard en gemaakt van 1 chocola. Het paashaasje is erg klein en ook gemaakt van enkel melk chocola. Er lijkt veel geld en aandacht besteed te zijn aan de doos, maar niet aan de kwaliteit van de chocola.
- Jeanneke
Heel snelle en goede levering
- Sohaib Nouinou
er was iets mis gegaan met de gepersonaliseerde lint, dat hebben ze netjes opgelost middels de klantenservice!
- Piet
Ik ga altijd naar de winkel, heel aardig personeel, behulpzaam, meedenkend. Nu besteld voor pasen. Altijd leuke seizoens figuren.