Ik heb een geschenkdoos besteld voor moederdag en de levering was supersnel en zeer goed verpakt, en natuurlijk zijn de chocolaatjes heerlijk,
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carolina Iglesias
- Margaret van Loon
Snelle levering, mooi ingepakt met gepersonaliseerd lint. Aanrader!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Larissa Popelier
Snelle service en een heel mooi kado om te geven. De ontvanger was er heel blij mee
- Berlinda Post
afzender was niet doorgegeven. er zat niet (zoals doorgegeven/afgesproken )een kaartje bij met een boodschap(en naam verzender) voor de ontvanger
- Corrie Verwaal
Met Coco & Sebas maakt je de mensen Super blij !
- Lp
Helaas klantenservice matig, wilde iets wijzigen 5 min. na order maar geen reactie. Pas een dag later toen ik uiteindelijk wilde annuleren. Chocolade en presentatie was daarentegen wel mooi alleen jammer van de service vooraf