Heerlijke en superverse bonen met constante kwaliteit. Heb veel verschillende merken geprobeerd, maar de bonen van Brute Bonen zijn de enige die echt goed 'als honing' doorlopen in mijn Sage espressomachine.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arno Hoogwerf
- Giel
Heerlijke koffie, fijne dienstverlening!
Hoe zou je Brute Bonen beoordelen?
- Kevin
Lekkere koffie en aandacht voor de klant.
- Karin
Echt overheerlijke koffie! En ik drink het met een extra goed gevoel omdat de telers een eerlijk loon krijgen en de koffie op een regeneratieve manier wordt verbouwd.
- Marie-José Brouwer
Heerlijke koffie. Goede communicatie!
- anoniem
Lekkere koffie en makkelijk te bestellen!