Elke twee weken ontvang ik van hen een feestje voor in mijn koffiekop. De verpakking met bonen opmaken is de voorpret, de geur alleen al. Maar de koffie zelf is elke ochtend weer een reden om vrolijk op te staan. Absolute aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rene Stumpe
- Willem
Goede service., goede bonnen en dus koffie. Wijzigingen in hoeveelheid worden meteen doorgevoerd en vooral helpt het de kleine boeren en het klimaat.
Hoe zou je Brute Bonen beoordelen?
- Johannes de Bruin
Wat mij betreft (smaak is persoonlijk) lekker bonen, goede service en levering maar niet de goedkoopste. Naar mijn mening krijg je waar voor je geld! In het kort: zeer tevreden. Probeer ze eens zou ik zeggen ;)
- Ruben
Goede koffie, goede service. Vragen worden goed, snel en duidelijk beantwoord
- Eva Van Schaik
Persoonlijke service, laagdrempelig te bereiken! En uitstekende bonen
- Wim Voet
Echt heerlijke koffie. Altijd kneitervers en met liefde gebrand door die Haagse boys. Tien met een griffel.