Lage prijzen, mooie kleding en een lief handgeschreven briefje bij de bestelling.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Femke Schmoller
- Carmela Valkenburg
Leuk ingepakt 🎁 kleding was schoon en verzorgd 👌
Hoe zou je Meisje Met De Parels beoordelen?
- parelzoeker
mooie kwaliteit en snelle afhandeling
- Daniëlle
Fijne webshop, en echt een hele snelle afhandeling. Prachtige items, en mooi ingepakt. Zo fijn! Aanrader!
- Leonne
Alles top!
- Mariska
Ben superblij met mijn Jas! En als er een probleempje is, wordt het correct opgelost! Tevreden klant !!