Het product is niet zo als ik hard verwacht ik ga hier indergeval niet meer bestellen ik blijf bij mijn eigen merk en dat is veel beter
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yelène
- Ankie Olde Keizer
Bestelling helaas niet ontvangen
Hoe zou je PuurBijOns beoordelen?
- Danielle
Heel fijn contact en super producten. Ben er heel erg blij mee.
- Jannie Bons de jager
Snelle levering, en heerlijke Sea Botter voor de huid ik mengt het met argan Cream fantastisch! fantastisch!
- Yoss
Top product. Heel zacht. Alleen jammere is dat het textuur korrelig is als je het aanbrengt. Dit heb ik tevens nooit eerder bij een sheabutter gezien
- Willemijn
Levering was heel vlot, zat een leuke persoonlijke noot bij de verpakking in. Ik vind het product zelf stinken, heb het nu een aantal dagen gebruikt maar mijn huid blijft best droog, terwijl het heel vettig is bij het aanbrengen, trekt wel vrij snel in. Ik zal het niet meer gaan gebruiken.