Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Muze Skincare heeft 406 5 ster reviews 406
Muze Skincare heeft 85 4 ster reviews 85
Muze Skincare heeft 27 3 ster reviews 27
Muze Skincare heeft 8 2 ster reviews 8
Muze Skincare heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Josje

    De travelset aangeschaft om te kijken wat bij mij en mijn huid behoefte past. Ik vind het een hele fijne set, genoeg hoeveelheid om het zeker 3 weken te testen! Hierop kan ik mooi de grotere producten aanschaffen die bij mij passen. Ik heb ook de sun creme besteld, helaas werkte de pomp niet goed en dit is keurig en snel opgelost. En wat zijn die waterflessen fijn!! Sindsdien drink ik met gemak mijn dagelijks hoeveelheid vocht! Ik ben fan!!

    Reageer
  2. Henriëtte Groeneveld

    Heerlijke producten en super goede service

    Reageer
  3. Hoe zou je Muze Skincare beoordelen?

  4. Ted

    Netjes verpakt. Na paar dagen geleverd. Voelt fijn op je huid. Wel prijzig.

    Reageer
  5. Coby Roothans

    Goede service

    Reageer
  6. Suzanne

    De Muze Trial & Travel Sensitive heb ik besteld omdat ik de producten wilde uitproberen. En ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb, na 7 dagen gebruiken ben ik overtuigd dat dit een hele fijne skincare lijn is. De flesjes/tubes lijken misschien klein, maar hebt maar heel weinig nodig voor goed resultaat. Met deze hoeveelheden kun je zeker 2 à 3 weken testen/reizen. Ik ben heel blij dat ik een product heb gevonden dat direct intrekt in m'n vrij droge, gevoelige, ouder wordende huid en de hele dag fijn aanvoelt. Zojuist heb ik de Sensitive collection gekocht. Best een uitgave maar elke euro waard. Ook omdat dit product 'verantwoord' is/wordt gemaakt, zonder microplastics, dierenleed, enz., enz. Dat vind ik ook echt wel een heel fijn idee ... maar ja, dan moet 't ook nog goed zijn voor mij ... en die producten kon ik niet vinden, tot nu. Ik vind werking echt bijzonder goed. (Voorheen gebruikte ik Shiseido.)

    Reageer
  7. F. van de Velde

    Kreeg uitgebreide proefset en ik (47) merkte al snel positief verschil. Huid voelt strakker maar niet trekkerig. Hierna dag/nacht (skyhigh angel en night rebel) en wrinkle wrestler besteld. Fijn dat het pompjes zijn en geen potjes ivm hygiëne en kwaliteit. En geen parfum. Gebruikte jaren de Night Repair van Estee Lauder maar vind Wrinkle wrestler veel efectiever. Reiniger beetje wennen, reinig liever met water dan met watje (en tonic). maar weet dat water niet goed is voor je huid dus ik zet nog even door met de proeftube.

    Reageer