Keurig verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- K van Voorthuizen
- Marianne
Zelfs mooi ingepakt en persoonlijk kaartje er bij. Leuk!
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Kate Morton
Snelle levering, mooi ingepakt, personal touch gewaardeerd
- Karin
Snelle bezorging en superleuk ingepakt!
- Nvt
Keurig verpakt, snelle levering en het zijn mooie voerbakjes.
- Mariom Melis
Kei leuk verpakt en leuk cadeautje erbij. Dank je wel 😊