Bestelling werd snel en mooi ingepakt geleverd. De kaarsen zijn echt heel mooi, daarom heb ik 5 sets gekocht. 1 set was helaas wat beschadigd en dit werd heel goed afgehandeld door Angelique van Puurcen Mooi wonen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maayke
- Kea Wuring
Mooie spullen en hele snelle bezorging met persoonlijk kaartje. Top👍
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Annemie De Wit
Snel geleverd en met liefde verpakt !
- Chr van Leijen
Mooie producten. Snel geleverd. Persoonlijk verpakt. Een feestje om te ontvangen.
- Anneke Murre
Snelle bezorging en mooi verpakt!
- Cassandra Ziengs
Snel geleverd Goed verpakt