Ik was verrast door de pakketjes die ik ontvangen heb, heel mooi ingepakt!! Leuk voor jezelf om uit te pakken, maar ook mooi om cadeau te geven. Toen later bleek dat er een probleempjes was met 1 van de led kaarsen, waar ik overigens super blij en tevreden over ben, werd dat snel opgelost. Dus ook nog eens een prima service. Dankjewel Angelique!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nelly
- Gisela
Snelle levering, erg mooi ingepakt
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Ieke
Super snelle verwerking!! En t was leuk ingepakt!! Dank je wel!
- Mel
Duidelijke en heldere en fijne communicatie. Netjes verzonden. Alleen de partij waar ze mee we
- Angelique Marsen
Goede service
- Marianne
Duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen, veel aandacht voor verpakking en persoonlijke noot!