Zat geen afstandsbediening bij wel de beschrijving hiervan en duur bij de Aldi heb je 4 kaarsjes voor hetzelfde geld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ank van der Biezen
- Coby de Jong
Snel verzonden en goed verpakt
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Dorien Pronk
Prachtig ingepakt en nog een aardigheidje erbij mèt een lief briefje.
- Wilma
Snelle service prima artikel met aandacht ingepakt en klein presentje erbij echt een verrassing
- Katja Kölzsch
Sehr, sehr freundlich, gern wieder!
- Leonne van der Meer-Wartena
Heel tevreden met mijn, mooi ingepakte, bestelling. Daarbij vond ik het briefje erbij iets persoonlijks eraan geven