Je bestelling word altijd zo leuk ingepakt,echt een cadeautje 🙂 snelle levering!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robin
- Lisette Hendriks
Snelle levering en heel mooi ingepakt als verjaardagscadeau met nog een lief persoonlijk berichtje erbij. Super!
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Cisca Roos
Snelle levering. Was goed ingepakt. En een leuk kadootje erbij als dank voor de bestelling.
- Corry Willems
Vriendelijk, prima service en goed bereikbaar telefonisch. Super!
- Marianne Sent
Goeie
- Sabrina van der Vegt
Super goed ingepakt bij verzenden!! En een super lief cadeautje erbij gekregen!