Wat een leuke verrassing toen ik mijn pakketje openmaakte met zelfs een handgeschreven kaartje erbij, helemaal top. Ik had twee groene led waxinelichten besteld en deze zijn van een mooie kwaliteit, als ze aan staan is het net echt! De volgende dag in huis en keurig verpakt, wat wil je nog meer. Ik ga de volgende keer zeker weer bestellen en ik raad anderen aan dit ook te doen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sara
- Caroline Strijbis
Mooie producten en met zorg ingepakt en ver Goede, persoonlijke service.
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Ingrid Groos
snelle levering en supergoed verpakt. leuke attentie nog erbij.
- Arife Dogan
Mooie wep winkel snelle service je hept het al volgende dag al in huis😊 en ze doet er altijd iets leuks bij.😘 Bedankt.
- Jolanda
Top service en snelle levering. Super mooi ingepakt en er zit altijd een leuke verrassing bij 🌸
- Margreth
Super goede service! Heel fijn, vriendelijk contact en advies! Zeker een aanrader!! Dank je wel Angelique x!