Dit was mijn eerste bestelling bij Verf en Behang.nl , ik moet zeggen dat dit geheel probleemloos is verlopen. Ik had als opmerking bij de bestelling gevraagd of ze de order een dag later konden leveren , en dit keurig zo uitgevoerd. Tevens vond ik bij het uitpakken van mijn mijn bestelling in de doos enkele extra artikelen (gratis) waarvoor nog mijn dank.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anonymous
- anonymous
Sommige van de recipiënten in de doos zijn geblutst maar dit heeft geen invloed op het eigenlijke product dat erin zit.
Hoe zou je Verf en Behangland beoordelen?
- Emil
Goed.
- anonymous
gewoon goed
- Rita de Vries
Prettig.
- anonymous
Prima, telefonisch duidelijke info en de volgende dag had ik m'n bestelling netjes verpakt thuis!