Tweemaal behang bestelt en dat ging goed. goede afspraken en duidelijk de tweede keer was de behang die ik had bestelt niet goed ik had op gebelt en werd netjes geholpen en ik mocht het verkeerde behang houden waar ik heeel erg blij mee werd volgende dag kreeg ik netjes het goede behang. Dikke 10+ zekker een aanrader top werk !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anonymous
- anonymous
top
Hoe zou je Verf en Behangland beoordelen?
- anonymous
bestelling snel en in goede staat ontvangen
- Miedema
Goed en goedkoop prima levering en betrouwbaar
- Theo Nijkamp
Goed meer dan tevreden
- anonymous
snel prima service behangrollen zijn altijd goed