Met de bestelde spullen is niks mis, maar de bestelling werd 2x niet geleverd en uiteindelijk pas op dinsdag ipv vrijdag bezorgd - voor mij mosterd na de maaltijd want ik had de rieten bij een optreden in het weekend willen gebruiken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeroen Benders
- Frans Gommeren
Ik heb het webformulier wel zeven maal moeten invullen eer het “klikte”. Ten einde raad heb ik levering met GLS aangeklikt om “er door te geraken”. Heb van hen gisteren een mailtje ontvangen dat ze zullen laten weten wanneer er geleverd zal worden. Ik zit nog te wachten!!! En dat terwijl het bedrag van mijn bestelling voldoende was voor gratis levering. Dit moet beter kunnen !
Hoe zou je Rieten.nl beoordelen?
- Wilma van der borst
Vlgd dag geleverd
- Anneke Buikema
Prima! Besteld en volgende dag bezorgd, Beter kan het niet.
- Mariska Vingerhoed
Perfect, snel geleverd, goed verpakt.
- Cees Lems
Ik heb geen problemen met de levering. Gaat altijd goed, dus houen zo. Je krijgt wat je besteld