Liefdevol ingepakt en snel bezorgd. Dankjewel!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Charlie
- Anneloes
Webshop met superleuke artikelen, echter is mijn pakket kwijtgeraakt bij post nl. Vervelend voor beide partijen, echter is dit al vier weken geleden en wacht ik sindsdien op een oplossing. Pakket zou opnieuw verstuurd worden, na een week niks ontvangen. Contact gezocht, er wordt navraag gedaan. Ondertussen wacht ik hier ook een week op. Ik heb er geen vertrouwen meer in en heb meermaals om mijn geld terug gevraagd, als ‘laatste redmiddel’ nu een geschil geopend
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- nioor annard
leuke spullen, snelle levering erg tevrede
- Miriam Van de Voort
Snel verzonden, direct antwoord op vraag en mooi verpakt.
- AW
Op de website stonden speenkoorden voor maar 2 euro te koop. Super leuk natuurlijk en ik moest toch nog een cadeautje hebben voor in een pakketje om het af te maken. Dus ik kocht er wat. Bestelling kwam maar niet, contact gezocht en kreeg te horen dat ze elke dag pakketjes versturen dus hij was vast onderweg. Paar dagen later ineens bericht dat mijn bestelling geannuleerd is. “Wij hebben niks meer van je gehoord” maar nooit iets van ze ontvangen. Dus weer contact gezocht en kreeg het bericht dat ik toch wel kon begrijpen dat ze hem niet gingen verkopen voor dat bedrag. Als ik hem wilde kon ik hem nu wel voor normale bedrag kopen. Maar geen geld, te laat voor het pakket en ze leggen de verantwoording volledig bij mij terwijl dit toch hun fout is? Daarna nooit meer wat op terug gehoord…
- Jantine
Betaling moest direct gebeuren maar ze gaven geen duidelijkheid over hoe de bestelde artikelen opgehaald konden worden. Daarnaast was de zak van de speelrijst beschadigd, maar volgens verkoper hoorde dit. De hele doos zat onder de speelrijst, maar dit was ons probleem.