Erg mooi boekenrek besteld! Heel zorgvuldig ingepakt en snel geleverd. Staat prachtig op de babykamer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elly
- Liza
Goede service, altijd mooi ingepakt. bestel voor de 3e keer al. Verzendkosten zijn ook prima te doen. Enige opmerking die ik mee wil geven is, wat sneller verzenden.
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- Isabelle
Snelle service en mooi verpakt. Een feest om je bestelling te openen!
- Rianne Lagerwerf
Super leuk en goed bedrijf
- Juliette Hoogteijling
Liefdevol ingepakt.
- Ingrid
Verzendkosten erg hoog voor een paar kaartjes.