Hele tevrede klant, heb al een aantal keren wat leuke en mooie dingen gekocht in de winkel. Het personeel is heel aardig en behulpzaam. Super lieve mensen en goede service. Mooi winkeltje!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne
- Mandy
Verzendtijd duurt erg lang
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- Anne
Snelle levering, en onwijs leuk verpakt met een persoonlijk geschreven kaartje erbij!
- Maarten van Kroonenburgh
Goede service. Het boekje dat ik voor mijn dochter besteld had is netjes ingepakt, netjes verzonden en geleverd. Zal hier zeker nog eens bestellen. Je merkt dat ze dit met plezier doen.
- Orlando
Snelle levering. Goed service.
- Leonie
Snel en super netjes geleverd, leuke acties met mystery bags kleding. Feestje om uit te pakken!