Snel in huis en prima. MacBook. voor dat geld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- John
- Niels Simenon
Voor het werk een Macbook nodig, en door Compudata voor een schappelijke prijs snel in prima staat geleverd!
Hoe zou je Compudata beoordelen?
- Evelyn
Mijn product zag er goed uit. Alleen werkte het toetsenbord niet optimaal. Na wat harder op sommige letters te moeten drukken, werken de letters uiteindelijk wel. Ik werk zo min mogelijk met het originele toetsenbord en gebruik voor het handige en los toetsenbord.
- Dr. B. Willemse uit Leiderdorp
Via deze 'beoordelings-website' probeerde ik binnen één maand een recensie te schrijven van mijn tweede aankoop bij Compudata. Helaas bleek dat niet mogelijk, zelfs niet na twee maanden, behalve een 'aanpassing' van mijn bestaande recensie. Dat is merkwaardig. Omdat de aankoop van een MacBook Pro, zowel qua service als prijs/kwaliteit, mij zo goed was bevallen, kocht ik binnen een maand nog een MacBook Pro als 'back-up'. En jawél, met een heuse factuur. Waarom is deze website dan zo 'strict & star'? Natuurlijk zijn er veel 'frauduleuze' recensies, maar op deze wijze krijgt een oprechte ondernemer ook niet de waardering die hij 'dubbel-en-dwars' heeft verdiend. Mijn terechte kritiek heeft deze website ter harte genomen. Goed gedaan. Hierbij dus de recensie. Na de aankoop van mijn eerste MacBook Pro was ik zo verheugd over de kwaliteit en de service van Compudata dat ik na enkele weken een tweede aankocht als 'back-up'. Deze ondernemer is vriendelijk, attent en denkt ook met je mee. Ik heb geen moment het gevoel gekregen dat hij alleen maar bezig was met verkopen en geld verdienen 😎. Na een lange zoektocht op 'MP' bleek deze oprechte en betrouwbare ondernemer en diens kwaliteitsproducten een verademing... En dat is mij heel wat waard!
- Krista
Snelle levering en product in topconditie! Heel blij mee!
- Cato van Dijck
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen