Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Vitalko heeft 146 5 ster reviews 146
Vitalko heeft 7 4 ster reviews 7
Vitalko heeft 2 3 ster reviews 2
Vitalko heeft 1 2 ster reviews 1
Vitalko heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Peter

    Fijne en klantvriendelijke service Ik las hieronder een review van iemand die zeer ontevreden was over de service van Vitalko omdat er roet op de zakken zat en dat Vitalko niets wilde doen. Ik sta er echt van te kijken en zeker omdat ik deze ervaring totaal niet kan delen. Ik ben altijd zeer vriendelijk en professioneel geholpen. En met mij zeer veel anderen als ik zo alle reviews lees. Ga vooral zo door Vitalko, ik ben een tevreden klant :-)

  2. Ron

    Goede service en snelle levering. Betaling achteraf is ook helemaal Top.

  3. Hoe zou je Vitalko beoordelen?

  4. Arnold

    Vieze roetachtige-stof op zakken met houtpellets die door Vitalko zijn geleverd. Gevolg : schade aan mijn ( pas geverfde) muur door de zwarte roetachtige- stof die op de verpakking zat van de houtpellets. Jasper zegt bij voorbaat al dat het probleem bij mij ligt en niet bij hen. Ontkent direct zonder naar mijn verhaal /uitleg te luisteren. De roetachtige- stof zat er al op toen ze hier werden afgeleverd . Toen ik de zakken van de pallet van buiten (waar de vervoerder de pellets had neer gezet ) naar binnen aan het brengen was, kreeg ik hele vieze handen. Er bleek een roetachtige-stof op de zakken te zitten. Deze stof was alleen van mijn handen af te krijgen door heel grondig te wassen met water en zeep. Zakken zijn hier in een schone ruimte gezet. Deze ruimte was net geheel vernieuwd en in de verf gezet. Roetachtige-stof vanuit deze ruimte is uitgesloten, in mijn huis komt geen roetachtige-stof voor. Jasper zegt o.a.: ik heb op de foto,s/ filmpjes die je mij hebt gestuurd niet kunnen zien of je handen voor het opnemen van de foto/filmpjes schoon waren. M.a.w je zit te liegen tegen mij en hebt het roetachtig-stof er zelf opgegooid/ of het komt uit je huis. Jasper luistert niet heeft zijn eigen verhaal / mening en neemt je niet serieus. Ik wilde gewoon een gesprek hierover, geen schadevergoeding of iets dergelijks. Maar ondertussen denk ik er anders over. Ik was helaas te laat ( juridisch gezien) door nare familieomstandigheden ( soms zijn er belangrijkere dingen in het leven dan dit) om te melden dat ik van die vieze zakken heb gekregen die mijn pas geverfde muren hebben beschadigd ( roetvlekken) .Ondanks dat ik aangaf dat vanwege deze nare familieomstandigheden dit niet direct heb vermeld, kreeg ik als reactie hierop : je had het toch eerder aan moeten geven ….. nu kan ik er niks mee. Tja en juridisch gezien heeft hij gelijk, maar wat een empathie heeft hij. Zolang er geen probleem is, zal dit wel een goed bedrijf zijn, vandaar dat de mensen dit bedrijf een goed cijfer geven. Maar een goed bedrijf herken je pas als er iets niet goed gaat. Dan ga je in hier in gesprek over met je klant. Zo ga je niet met klanten om. Moge duidelijk zijn dat ik hier geen houtpellets e.d meer zal kopen. Zeer slecht bedrijf !!!!

  5. Liane Staritsky

    Goede kwaliteit pellets, super service, snelle en nette/schone levering. Jasper is vriendelijk en heeft verstand van zaken, komt zijn afspraken na … ook belangrijk hij is telefonisch bereikbaar, en reageerde snel op onze e-mail. Half uur voor levering een telefoontje …. En precies op tijd staat hij voor de deur !! Ga zo door Jasper, tot de volgende levering !!!

  6. Hans

    Snelle correcte levering na plaatsen (& betalen) order. Helemaal top. Prijs van de pellets is/was ook erg goed. Scheelde nogal met de concurrentie.

  7. Renaldo

    Goed op de hoogte gehouden van het transport en netjes geleverd tot in de garage! Een aanrader dus!