Meerdere bestellingen gedaan intussen, kwaliteit producten is ok. Alleen vervoerder is drama, na twee middagen voor niks op post.nl te hebben zitten wachten , van ellende maar naar de bouwmarkt gegaan om een zeil te kopen om mijn spullen mee af te dekken.... misschien komt het zeil komende week een keertje binnen....
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- marc
- Ton
Top afdekzeil. Juiste maat en supersterke ogen erin. 100% waterdicht laat geen druppeltje water door! Volgende zeil komt sowieso hier vandaan!!
Hoe zou je Allesafdekken beoordelen?
- Henk-H Scholten
Mooi zeil, helaas is het advies om 20 cm oversteek te nemen een beetje te ruim bemeten.
- Marcel
Snelle levering prima product
- Hemmie klein Goldewijk.
Goed product, en een snelle levering.
- Flip de Bruin
Bestelling werd vlot afgehandeld. Of het product goed en duurzaam is zal de tijd leren. Ziet er op zichzelf wel goed uit.