Erg lang moeten wachten op de bestelling en vervolgens was de plank beschadigd. Omdat het op dezelfde dag als het feest binnen kwam ( gelukkig) toch maar wel gegeven.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nienke De Jong
- Anne Aarts
Leuke cadeautjes alleen jammer dat het te laat binnen was.
Hoe zou je Fien & Feau beoordelen?
- Liesbeth Bolhuis
Helemaal tevreden
- Joyce Seinen
Snelle en goeie service
- Hilda Wijnja
mooi ontwerp fijn contact
- Annette Koppens
De levering als brievenbuspakket duurde erg lang. Op maandag verzonden door jullie en zaterdag pas geleverd door post.nl. Nog net op tijd, had het als kodootje dit weekend nodig.