Mooie kwaliteit oorbellen, zoals op de foto. Goed contact met klantenservice nav probleempje met post nl. Goed geholpen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Evita
- Rebecca
Fijne winkel, veel voorraad. Was wel even zoeken, maar de winkel zit inpandig, één hoog. Naast de kapper omhoog. Zou fijn zijn als daar een aanwijzing voor deze winkel zou staan evt.
Hoe zou je bloosz beoordelen?
- Sabine Van Der Velden
Goeie service… vind de oorbellen mooi maar wel heel erg klein…
- Violeta Naydenova
Gewildege service
- Jolanda Regelink
Snelle verzending, goed verpakt
- Jamie
lieve vrouw die ons hielp. Echt heel veel leuke sieraden dus ook heel veel keuze!! voordat je het koopt mag je het ook nog passen toppp! ☺️