Schattige plantjes, zien er goed uit maar zijn wel kleiner dan verwacht. Ze waren superslim verpakt en zijn ongeschonden afgeleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eveline
- Henk V dam
Mooi verpakt
Hoe zou je Heideplantje.nl beoordelen?
- A J Oudhoff zijl
De planten waren goed en niet te klein. We hebben ze goed verpakt gekregen ondanks de hitte van 26 graden Celsius waren de plantjes en de potjes grond goed nat. Echt top!.
- Susanne Veen
Super snel geleverd. Keurig verpakt!
- Christian
Snelle levering. Op een dag waarop het 30 graden was kwamen de plantjes mooi groen en vochtig aan. Super!
- E
Goed verpakt en snel bezorgd.