Helm gekocht bij de mannen. Heel erg blij mee. Ik werd goed geholpen. Allemaal mooie spulletjes om uit te kiezen. Daar wordt ik wel blij van.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Boris
- Ton van Veen
Top service en goede spullen.
Hoe zou je SPORTSWEARHOUSE beoordelen?
- Lenneke
Perfecte fietsbroeken! Zeer tevreden mee.
- Bianca Esselman
Mooie winkel, ruime keuze. Gezellig. Goede service 👍🏻
- Kees Reus
Goed en professioneel geholpen, hele ruime keuze.
- Roy buter
Super enthousiast personeel die graag helpen. Mooie opzet hoe de winkel is neer gezet. Met een ruime opzet.