We zijn erg goed geholpen door Jolanda, ze was geduldig en dacht met je mee. Service was top en ze heeft de as in de urnen gedaan zodat wij dat niet hoefden te doen. Ik zou haar zeker aanbevelen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chantal
- Gea
Geweldige service, vragen werden goed en duidelijk uitgelegd. Ook werd de as op ons verzoek in de urnen gedaan, waardoor wij dat niet zelf hoefden te
Hoe zou je Urnenonline.nl beoordelen?
- Esther
Ik ben ontzettend goed geholpen door Jolanda, ze leefde erg met ons mee en dacht met ons mee! Resultaat 3 prachtige urnen. De service was geweldig. Nogmaals bedankt Jolanda!!
- G.S
Warm ontvangst en snelle aflevering
- Petra Glasbergen
Urn werd eerder dan verwacht thuis bezorgd. Mooi gemaakt, en met zorg verpakt, heel blij mee. Hartelijk bedankt voor de goede zorgen.
- D & F
Jolanda heeft ons aan een mooie urn geholpen voor ons hondenkind. Diezelfde dag nog heeft ze de urn op de post gedaan, waardoor wij meteen de volgende dag terecht konden bij het uitvaartcentrum om onze lieverd mee naar huis te nemen. Zij toonde een mooie combinatie van professionaliteit en empathie. Jolanda, dank je wel!