Mooie kwaliteit, goede prijs.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Antoon
- Maartje Visser
Mijn product was een beetje beschadigd.
Hoe zou je PlakHet beoordelen?
- G. L.
Artikel snel verzonden en goed ingepakt in een brievenbus doosje. Had “ welkom Sint en Piet besteld”. Maar oh wat was het opplakken een hel! De tekst welkom was echt alleen tekst die je van het papier afhaalt. De “W” was los en daarna “elkom”🤣😱. Nou probeer zo’n smalle tekst maar weer eens netjes op het raam de krijgen en ook nog in spiegelbeeld. Haalde het voorzichtig van het papier af en had een slingertje van wat letters moeten zijn in mijn hand en dan moet de “W” er nog voor. Na een uur is het me uiteindelijk toch gelukt. Maar eerlijk: Ik heb de neiging gehad om het weg te gooien. Dan liever de tekst vast met een doorzichtige rand er omheen. Vraag me af hoe ik dat er nog netjes kan afhalen en hergebruiken. Maar nu het na veel gevloek er op zit ziet het wel leuk uit.
- Maja Olivier
Prima stickers
- Lotte Riezebosch
Super service, heel persoonlijk en snel geregeld. Hartelijk dank!
- Robbert Godwaldt
Prima product de plakletters zijn goed van kwaliteit