Prachtige stickers en goede service en snel bezorgd!!! Ik heb de grote maat Sinterklaas en aanvulling Kerststickers gekocht en het staat prachtig op het raam! De stickers plakken perfect en gaan heel makkelijk op het raam, raam even natmaken. Ook alle buurkinderen zijn enthousiast en komen kijken. Zelf vind ik het ook héél leuk en mooi staan op het raam. Eerst de huisjes erop gedaan met de Sint en Pieten tot na Sinterklaas en daarna de huisjes op het raam gelaten en de Kerstman en Kerstboompjes enz. erbij geplakt. Kortom een échte aanrader en volgend jaar weer gewoon te gebruiken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hetty van Vuuren
- H.K. Kooijman
Ik heb de verkeerde maat gekregen . Heb 30 cm besteld en kreeg 21 cm, na telefonisch contact is deze fout hersteld en heb nu de juiste maat gekregen. Kan niet anders zeggen dat het keurig netjes is opgelost en zonder moeilijkdoenerij en/of extra kosten de juiste bestelling heb ontvangen. Materiaal is goed, dus kortom, er kan rustig besteld worden.
Hoe zou je PlakHet beoordelen?
- Chantal Donders
Hele leuke raamsticker met Sint en Piet, gemakkelijk aan te brengen, hele duidelijke instructie. Volgende keer zal ik het eerder bestellen want werd maar net op tijd geleverd, door drukte bij de pajesdiensten.
- Anouk Schamhardt-Kranenburg
Mooi product
- Veronic Hall
Ik had de verkeerde sticker geleverd gekregen, maar na een appje binnen een week de juiste toegestuurd gekregen! Gevraagd of ik de verkeerde sticker terug moest sturen, maar dat hoefde niet, die kon ik houden! Kortom heel goede service, snel en goed opgelost! Helemaal top! Oh ja en de sticker die ik besteld had is heel mooi!
- Manon Gijtenbeek
Ik wilde wat extra sterren, dat was geen probleem. Snelle levering!