Goede service, mijn pakketje was door de drukte van postnl een week onderweg. Ik heb in de tussentijd contact gehad met happypack en omdat het zo lang duurde heb ik mijn geld terug gekregen. Pakketje is uiteindelijk wel op bestelling aangekomen!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Deborah
- D Bomekamp
Bestelling nog niet gekregen, dus niet optijd voor de verjaardag
Hoe zou je Happypack beoordelen?
- Karin vd Werff
Snelle en goede levering. Alleen het formaat van de inhoud viel wat tegen.
- Jacqueline Lockkamper
Top top .
- Jo
Prima service. Ik had een foutje in het adres gemaakt, kon ook snel gecorrigeerd worden. Bezorging wel helaas een dag uitgesteld, maar daar kan de webwinkel niks aan doen natuurlijk.
- Familie Klasens
Leuk om zelf samen te stellen