Leuke doos ik had ze alleen wat groter verwacht
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inge
- Daisy
Super leuke pakketjes! Er mogen wat mij betreft meer dingen in die mannen wat leuker vinden maar vooral de klantenservice was top! Ik had mijn pakketje een week te vroeg besteld. Ik mailde ze meteen en ik had de volgende dag al een reactie. Ze deden er alles aan om hem als nog een weekje later te verzenden. En dat is gelukt! Mijn tante is er super blij mee! Ik zal er zo weer bestellen.
Hoe zou je Happypack beoordelen?
- Jolanda Bosveld
Het is niet bezorgd op de afgesproken dag, en het is er nog niet.
- Katrien Zizek
Gewoon top.
- Melanie van Dijk
Bestelling werd een dag later geleverd dan aangegeven. Dat is voor een verjaardag erg jammer. Op mijn mail hierover tot nu toe geen reactie ontvangen. Het was mijn eerste bestelling, dat maakt dat ik niet nog een keer bestel.
- Martine Visser
Helemaal goed