Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Matrasbestellen.nl heeft 110 5 ster reviews 110
Matrasbestellen.nl heeft 13 4 ster reviews 13
Matrasbestellen.nl heeft 5 3 ster reviews 5
Matrasbestellen.nl heeft 2 2 ster reviews 2
Matrasbestellen.nl heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Markus

    Die Bestellung wurde schnell und vollständig geliefert. Leider hatte eines der Spannbettlaken einen Fehler in der Verarbeitung. Auf Rückfragen per Mail habe ich keine Antwort erhalten, auch telefonisch habe ich zur üblichen Geschäftszeit niemand erreicht. Natürlich habe ich innerhalb von 14 Tagen ein Widerrufsrecht. Davon habe ich, nach langer Überlegung, keinen Gebrauch gemacht, da ich nach den schlechten Erfahrungen auf die Rückfragen wohl davon ausgehen muss, dass eine Rücküberweisung meines Geldes nicht erfolgt und somit mein Schaden größer wäre, als er in dem Moment war. Schade. Ich wollte per Mail eigentlich eine schnelle und unkomplizierte Lösung abklären. Nach diesen Erfahrungen war es selbstverständlich die letzte Bestellung und mein Schaden hält sich zum Glück in Grenzen.

  2. robert

    Supernetjes en Correct bedrijf

  3. Hoe zou je Matrasbestellen.nl beoordelen?

  4. J Dingemans

    Topper besteld voor onze Kleine Eriba caravan prijs was 319,95 bij binnenkomst in de caravan gelegen wat blijkt het is 10 cm te smal contact opgenomen met de Hr M Busch het begon al dat het niet kon maar ik moest het dan maar opsturen, gevraagd om een retourlabel antwoord was hier werk ik niet mee gewoon opsturen komt goed ik naar de Bruna krijg ik de vraag pakketpost kosten 13.90 of aangetekend 15,90 ik denk doe maar aangetekend Hr Busch reageerde allemaal al zo wantrouwend je weet het nooit. Toen belde Hr Busch dat de topper zonder de Bamboe hoes na een tijd uitleggen wel op de maat van 150 cm breed kwam ik moest meneer dan vertellen dat de hoes dan te krap gemaakt moet zijn. De volgende dag zonder bericht werd de topper bezorgt nu was deze wel op maat. De verzendkosten heeft meneer niet meer vergoed ik hoop dat hij deze dan aan een goed doel wil overmaken want mij heeft hij er niet mee. Dit was het vierde artikel wat ik hier bestelde vorige 3 waren perfect jammer dat meneer Busch een slechte verliezer is, ondernemers maken net als ieder ander ook fouten het is geven en nemen. Meneer Busch u krijgt van mij de koude douche. Nog 1 ding meneer vond aangetekend versturen kosten 15.90 Euro onzin maar rekent ons voor verzenden 15.95 Euro

    Reageer
  5. Jelle

    Zeer snel voor het leveren van een maatwerk tijk. Kwaliteit was beter dan verwacht!

    Reageer