Prima service! Ze zijn netjes ingepakt. Helaas dat de post zich niet altijd aan de afspraken houdt. Dit is verder netjes opgelost bij Charmin.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irma Oirschot
- Trudy van den Heuvel
Ik kan nog geen beoordeling geven omdat ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen
Hoe zou je Charmin's Ringen beoordelen?
- Yvette Storms
Hele snelle service!
- An Dirkx
Erg mooie ringen en vlot ontvangen
- Sonja
Snelle levering! En leuk om er een persoonlijk berichtje bij te krijgen
- M
Snelle levering, goed verpakt en lief kaartje en extraatje erbij! Dank!