het is een heel mooi ringetje en ik ben er blij mee. De levering was heel snel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cissy
- Wilma
Super leuke initialen ring besteld. Hij is echt leuk! Snelle levering en ook nog eens extra een schattig ringetje erbij. Er werd snel op een e-mail gereageerd met een vraag over de ringmaat. Ik ben super tevreden!
Hoe zou je Charmin's Ringen beoordelen?
- Katja Verdellen
Leuke ringetjes om eindeloos mee te combineren.
- Anja Beljaars
Voor het eerst besteld, goede service, snel geleverd, het was een gezellig pakketje dat ik kreeg!
- Dave S.
3 leuke ringen voor bijna €30,- besteld. Donderdag ochtend besteld, zaterdag geleverd met nog een cadeautje erbij. Bedankt
- Karin Hurkens
Mijn pakketje was na een week nog niet geleverd. Na drie mails werd op mijn verzoek het probleem opgelost. Dat had wat mij betreft wel sneller gemogen. Uiteindelijk is het pakketje nogmaals verzonden. Het heeft bijna twee weken geduurd voordat ik iets binnen had. Waarschijnlijk was het eerste pakketje zoek geraakt met de post, daar kan charmins niets aan doen. Verder tevreden over vriendelijke benadering. Bij een latere bestelling heb ik een ringetje terug gestuurd. Ik had meteen een berichtje terug en het geld snel op mijn rekening. Dat was top. Al met al goede ervaring met charmins.