het is een super leuk ingepakt ringetje en het kwam denk ik binnen twee dagen. Het enige is dat het ringetje een stuk kleiner was dan het leek op de foto, het was een kado dus ik weet nog niet of ze diegene passen. De balletjes zijn minder groot en ze kunnen minder goed draaien vind ik. maar het is wel een heel schattig ringetje ook al draaien de balletjes (nog ) niet zo goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sari Ebbers
- Chantal
Bestelling was snel binnen en er zat een handgeschreven briefje bij en zelfs een extra ring. Super leuke verrassing. 1 ring had ik per ongeluk dubbel besteld en kon ik heel makkelijk omruilen. Top service! Ook erg tevreden over de kwaliteit van de ringen.
Hoe zou je Charmin's Ringen beoordelen?
- Vera
Erg snelle levering, goed verpakt met een lief kaartje er bij
- Tanja
Vijf stapelringen gekocht, niets op aan te merken. Kreeg er een hartstikke leuk ringetje bij die ik samen met mijn trouwring aan mijn andere hand draag. Hartstikke blij mee.
- Debbie
Ik was bang dat het wat langer zou duren., maar de volgende dag had ik mijn bestelling al binnen. Ik kan helaas over de ring zelf niks zeggen. Die ben ik de dag erna kwijt geraakt doordat die van m'n hand is gevallen tijdens het friemelen eraan. Dus maar een nieuwe bestellen, want wat ik tot nu toe ervan heb gemerkt is dat het echt helpt.
- Jozien Van de Boom. Lazonder
Vroeg om kado verpakking voor kind, maar zat gewoon in envelopje